Iberostar Waves Founty Beach reviews

9,2
Fantastisch
72 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
80%
Goed
16%
Gemiddeld
4%
Matig
0%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,2
Hygiëne
9,1
Kindvriendelijk
9,0
Faciliteiten
8,9
Decoratie
8,4
Animatie
9,3
Personeel
9,1
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (72)

Sorteer
0 - 10 van 72 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Accomodatie is prima

Prima hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Super vakantie gehad!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Alles was tip top geregeld en de heen en terugreis ging ook vlekkeloos vanaf parkeren tot accomodatie en weer terug. We werden in het hotel zeer leuk ontvangen met Marokkaanse thee. We hadden een mooie kamer en alles was mooi schoon. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Wat ook een leuke extra service was was dat je elke dag schone badhanddoeken kon ophalen en na een dagje zwemmen kon je de “vieze” handdoek weer inleveren. Het personeel is ook erg vriendelijk en werkt erg hard om het iedereen naar zijn zin te maken. Er hangt een hele fijne sfeer je voelt je echt thuis. Er was in het restaurant ook zo veel keuze voor iedereen wel wat lekkers en ook veel variatie. Het Animatie team was ook erg goed en ze deden leuke activiteiten. Alleen kan de manager van het animatie team wel wat leren van zijn eigen team. Hij ( Valentino) kwam zelf namelijk soms wat chagrijnig en vooral arrogant over. Maar gelukkig had de rest van het team wel een goede energie. En was het elke dag een feestje om ze bezig te zien. Ook hebben wij uitjes gepland via de app van prijs vrij. Dit werkte super fijn en zo hebben we leuke dingen in de omgeving gedaan. De Spa in het hotel viel erg tegen. Dit is een extern bedrijf die deze ruimte huurt in het hotel. Het was een beetje smoezelig daar en de massage viel erg tegen. Verder was het een mooie week vol met mooie herinneringen en zeker voor herhaling!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 april 2026
Geverifieerd
10

april 2026

Heel mooi en verzorgd hotel. Personeel vriendelijk. Kamer heel ruim (suite) en mooi terras met zicht op zee. Zuiver, wordt elke dag gepoetst als je wil. Het eten is fenomenaal. Eindeloos veel keuze en hele goede kwaliteit. Veel afwisseling en alles netjes gepresenteerd. Er zijn wel niet heel veel buitentafeltjes om te eten, want daar zit je natuurlijk het fijnst. Binnen kan het nogal druk zijn. Mooie tuin, één van de 3 buitenzwembaden is verwarmd, wel fijn in de lente. Er leggen wel heel veel gasten hun handdoek sochtends waardoor het zoeken is naar een bedje.. Het strand (hotel gedeelte) is verzorgd, maar op het strand toegankelijk voor iedereen ligt redelijk veel aangespoeld plastiek. Over het hotel kan ik enkel positief zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 januari 2026
Geverifieerd
6,0

Matig Hotel

De kamers waren groot maar ook gedateerd. Bedden zijn prima. Eten en drinken was er in ruime mate verkrijgbaar. De gerechten bij buffet waren vaak niet warm en het eten in het inpandig gelegen Marokkaanse restaurant was ronduit slecht. Er was steeds veel personeel aanwezig. Coordinatie van werkzaamheden en vriendelijkheid mogen verbeterd worden

Otterloo
Laatst bijgewerkt: 19 december 2025
Geverifieerd
10

Super

Zoals altijd goed bevallen,super vriendelijk personeel, vanaf de directeur tot de tuinman echt aan te bevelen het is als thuiskomen en ze weten wie je bent.

De Romijn
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2025
Geverifieerd
10

Super hotel

Een heel fijn hotel, mooie kamers, fantastisch eten ,vriendelijk personeel, Fijn zwembad en gelijk aan zee. Een top lokatie. Wij zijn er eerder geweest dus wij weten ook dat het animatieteam dr vorige jaren beter was.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2025
Geverifieerd
10

super all-inclusive hotel

Prachtig hotel, zeer goed onderhouden en schoon, heel groot zwembad, fantastisch eten en ook zeer gevarieerd. Zeer enthousiast animatieteam en elke avond live muziek op het terras.

Van Dijk
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
10

Volop genoten!

Prachtig land, mooi resort, zeer vriendelijke mensen!! Goed, lekker en gevarieerd eten. Er is zoveel dat je elke dag wat anders kan eten. Alles is netjes en schoon. Alles goed onderhouden. De kamers zijn wel wat sober maar prima. Alles wat je nodig hebt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Het was onze derde keer in dit mooie hotel. Onze kinderen zijn 5-8-11 jaar. We hadden gevraagd om een rustige kamer, en dat was gelukt. We zaten heerlijk rustig, uitzicht op zee/tuin. All inclusive is in dit hotel fantastisch, er is eigenlijk altijd eten te halen. De koks deden hun best om het gevarieerd te houden, de basis bleef wel hetzelfde. Wij hebben het prima gehad, animatie ook een dik pluspunt. Iedereen voelde zich gezien en gehoord, de Star Crew deed echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Onze jongste zoon kon bijvoorbeeld niet zwemmen vanwege een gebroken elleboog. Ook hij heeft een heerlijke vakantie gehad, mede dankzij die leuke meiden/jongens. Als ik een minpuntje moet benoemen, is dat er veelal Fransen zitten in dit hotel. We hadden denk ik een beetje pech dat deze Franse mensen erg arrogant en uit de hoogte waren. Dat is het enige wat ik lastig vond. Wij komen zeker terug!

Foto's van klanten