
“ Mooi hotel op een goede locatie met een prachtig zwembad en een prachtige tuin. Lekker eten en drinken en heel aardig personeel. “
“ Wat een fijn hotel. Het enige jammere was dat ze twee oudere mensen die drie weken hebben geboekt een kamer aanboden met een hoge trap achter de deur om naar de kamer te komen. Gelukkig kregen we direct een andere kamer zonder trap. “
“ Keurig hotel Vriendelijk personeel Schitterende kamers Adults only Elke avond entertainment tot 23.00u “
“ Riu staat bekend om kwaliteit en service, en dat was bij ons ook het geval, “
“ Sommige personeel niet sympathiek Aan de handdoeken bijvoorbeeld alsof ze aan de lucht bestellen desondanks je beleefd in het Frans ze aanspreekt Idem aan de binnen bar tijdens dag, je staat aan te schuiven en zouden evenwel mensen die ze kennen nog eerst bedienen terwijl ze achter jou aankomen …. In ochtend resto sommige niet gemotiveerd ook Koffie neerzetten zonder een bonjour…. Respectloos Anders mooi hotel mooie tuin mooie locatie Isabelle en Sara super bij de animatie “
“ Zwembad is net als op de foto. Kamer is mooi en er wordt goed schoongemaakt. Eten is goed, frisdrank en vruchtendrank is van mindere kwaliteit het is aangelengd met water. Wat mij opviel was de klanten die fooi gaven door de obers werden ontvangen alsof ze lang verloren vrienden waren en natuurlijk werden hun glazen sneller bijgevuld. “




