β Prima hotel, ruim,schoon en vriendelijk personeel. Weinig ligbedden bij zwembad waardoor smorgens " handdoeken leggen" Zeer vervelend. Helaas afgesloten van omgeving, hierdoor weinig te doen. β

β Prima hotel, ruim,schoon en vriendelijk personeel. Weinig ligbedden bij zwembad waardoor smorgens " handdoeken leggen" Zeer vervelend. Helaas afgesloten van omgeving, hierdoor weinig te doen. β
β Wat een vriendelijkheid, goed eten, zon en luxe β
β Wij verbleven in Riu Palace Tikida Taghazout en hebben er een heerlijke vakantie gehad! Het hotel straalt echt luxe uit: een prachtig uitzicht op de oceaan, zeer verzorgde tuinen en meerdere zwembaden. Het eten in het buffetrestaurant en de Γ -la-carte opties was telkens lekker en gevarieerd. Extra pluspunt was het personeel: overal vriendelijk, behulpzaam en hartelijk. Van de receptie tot de bediening, iedereen deed zichtbaar zijn best om ons een fijne vakantie te bezorgen. Het domein is behoorlijk groot. Dat betekent dat de wandelingen naar de kamer best lang kunnen zijn. Voor ons was dat niet storend, maar het is goed om te weten. Er zijn veel kleine trapjes, waardoor het moeilijker is met buggy. Een van de redenen waarom wij voor dit hotel kozen, was het verwarmde zwembad. Hoewel het officieel verwarmd was, voelde het nog steeds vrij koud aan. We hebben dus vooral genoten van het uitzicht en de gezellige sfeer rond het zwembad, eerder dan van lange zwemsessies. Al bij al een prachtige ervaring, met een goede service en een heerlijk ontspannen sfeer. Als je op zoek bent naar luxe, rust en vriendelijk personeel, is dit hotel zeker een aanrader, met als kleine kanttekening dat het verwarmde zwembad frisser aanvoelde dan verwacht. β
β Een mooie vakantie gehad bij RIU Palace β
β Voor herhaling vatbaar β
β Fantastische vakantie gehad! β
β Aangekomen bij het hotel Riu Palace Tikida Taghazout bleek dat onze boeking niet doorgekomen was. Ter plekke een kamer gekregen, zelf voorgeschoten en lekker gaan slapen. De volgende ochtend was alles binnen een uur geregeld en konden we blijven en genieten van dit geweldige hotel. Met recht 5 sterren, niets is teveel, het servicelevel is hoog. Heel prettige en zorgeloze vakantie gehad. β
β We hebben een geweldige tijd beleefd, mijn dochter en ik . Alles was naar wens. Heel vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Bij aankomst kregen we zelfs een upgrade van de kamer, we moesten dus minder betalen voor de mooie meer luxueuze kamer die we kregen met prachtig uitzicht! Super goede ligging van het hotel. Mooie wandelroutes vanuit de accomodatie. Echt een aanrader om een weekje te chillen in deze prachtige accomodatie met mooie zwembaden en een mooie leuke omgeving. β
β Heel mooi hotel prachtig gewoon. Spijtig genoeg was het eten en de drank niet Riu Palace waardig. Pizza, pasta ,Marokkaans eten zo goedkoop mogelijk. Zijn 11 dagen daar geweest geen degelijk stuk vlees of vis gezien. Buffetten worden slecht bijgevuld. De speciale restaurants waren nog erger. De drank is grotendeels goedkope locale drank. Nooit meegemaakt in een Riu Palace. Spijtig want het hotel is echt prachtig, de kamers een droom. Het dorpje op wandelafstand en heel gezellig. β
β Zeer fijnelocatie en accomodatie met wat kleine aanpassingen zou het perfect zijn. Het eten en de drankjes , cocktails zijn het net niet! Beetje. Teleurstellend , daar styling en tuinen Toppie zijn. Personeel en kamers echt prima ,strand wat minder want heb je kamelen heb je stront 1 ook in het. Waterβ¦ Het weer komt ook niet overeen met app ,veelmist en bewolking in de zomer, voor MIJ geen Marokko meer! β




