AnoniemLaatst bijgewerkt: 27 september 20196,0Vriendelijk personeel en goede lokatie.“ Prima hotel. Alleen handdoek wissel en hygiene douche zijn matig. Ontbijt veel keuze. “Lees meerReview rapporteren