Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 november 2025
Geverifieerd
Fijne hij hotel. Personeels zijn aardig.
“ De hotel personeel een schoonmaak zijn erg aardig. Eerste dag we waren bij receptie. Een receptie geeft goed, aardig, vriendelijk gewerkt. (Behalve een man binnen kwam, hij vroeg: Ik ben jullie reisleider - Gids. Mijn vrouw vraagt naar hem: heb je een personele kaartje, welke bedrijf werkt u voor. Dan hij is meteen weg. ) “
