Riad Dar Sbihi reviews

9,3
Fantastisch
8 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
68%
Goed
32%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,8
Locatie
7,1
Kindvriendelijk
9,9
Hygiëne
9,5
Faciliteiten
10
Animatie
9,3
Decoratie
8,5
Eten en drinken
9,9
Personeel
9,3
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2026
Geverifieerd
10

Riad Dar Sbihi

Een oase van rust komt je tegemoet zodra je door de deur stapt. Een prachtige binnentuin, authentieke Marokkaanse kamers met minibar, een prachtig dakterras met ligbedden en zitjes en een heerlijk klein (binnen)zwembadje om in af te koelen na een dag in de Medina. De gastvrije en behulpzame gastvrouw, van Belgische komaf, verwelkomt je met thee en lekkers en wijst je de weg. Het ontbijt wordt met veel zorg bereid en geserveerd door het vriendelijke personeel en de kamers worden dagelijks gepoetst en voorzien van schone handdoeken. Kortom een aanrader als je in Marrakech verblijft en dichtbij de drukte wil zijn maar thuis wil komen in een rustige omgeving.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 april 2026
Geverifieerd
8,0

Geweldig

We werden goed ontvangen door de gastvrouw Ook was de bediening van het ontbijt en avond super vriendelijke ontbijt en diner was goed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Leuke, sfeervolle Riad met zeer gastvrije eigenaresse

Riad gekozen vanwege NL-talige eigenaresse. Bij aankomst wees ze ons aan de hand van een goeie kaart diverse routes vanaf de Riad naar belangrijkste bezienswaardigheden. En ook alle kleine poortjes etc. Deze kaart bleek goud waard in het doolhof van mn de Soeks en nergens verkrijgbaar dus... Heel veel tips ook musea, paleizen koffietentjes enz. Altijd beschikbaar voor vragen en tips. heel welkom gevoel. Kamer was comfortabel en mooi gedecoreerd maar lag wat minder: aan het zwembadje maar dit ligt in een gangetje achteraf, dus niet aan de prachtige open tuin/patio kant. Kamer was ook erg donker; bij mooi weer geen punt want dan kun je in de tuin buiten gaan zitten (kan bij deze kamer niet) maar het was fris voor Marrakechbegrippen dus blij dat we een leeslampje hadden meegenomen. Mooie algemene ruimtes, schitterende tuin maar wel erg fris; het was moeilijk warm te krijgen met de airco en zelfs straalkacheltje. Echt buiten zitten zat er niet in daardoor maar ja het is zelden zo koud in Marrakech dus.. Ontbijt was prima, niet heel uitgebreid maar welk elke dag iets anders erbij en werd ook heel mooi geserveerd met echte servetten en tafelkleden. Locatie iets Noordelijk van het echte centrum maar alles lopend prima te bereiken. Leuk plein met restaurantjes vlakbij ingang van een sook, niet te toeristisch, in de buurt van de bankpinautomaat. Koop vooral een broodje bij de bakkerskraam dichtbij de Riad: alle koeken, cakes, broodjes voor slechts 20 cent! Alleen in de middag staan ze er.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 april 2025
Geverifieerd
10

Bron van rust in druk Marrakech

Heerlijke plek wat verder weg van alle drukte die Marrakech maakt wat het is. Lieve mensen en een geweldige service.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 december 2024
Geverifieerd
10

Riad

Geweldige Riad in de medina, eigenaarres woont al jaren in Marrakech en kan je vanalles uitleggen in het Nederlands. Want zij is oorspronkelijk Belgische. Ik raad de Riad aan iedereen die Marrakech wil bezoeken.

Pascal en Wendy
Laatst bijgewerkt: 8 december 2024
Geverifieerd
10

Geweldige stedentrip in prachtig Marrakesh en superlocatie Riad Dar Sbihi !

Geweldige stedentrip in prachtig Riad Dar Sbihi met vriendelijk personeel en gezellige gastvrouw Sybille. De dag beginnen met een lekker ontbijt op de rooftop. Sybille komt met allerlei tips die we ter harte hebben genomen. Locatie is aan bovenkant van binnenstad en alles is op loopafstand. In de middag lekker op de rooftopbar in de zon gezeten. Het diner bij Dar Sbihi is aanbevelenswaardig. Echt Marrokaans georiënteerd menu. Kortom: een topvakantie!

Hr. P.A. Oudshoorn
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2022
Geverifieerd
10

Bezoek je Marrakech, dan logeren in Dar Sbihi!!

Afgelopen dagen waren wij te gast bij Sibylle, zo voelde dit ook werkelijk. Vanaf het begin, met een kop muntthee, tot aan het eind, met een vriendelijk gedagzeggen. Niets is Sibylle te gek. Ze helpt en geeft advies, bespreekt mooie excursies, door Abdel in de taxi en Rachid lopend uitgevoerd. Het ontbijt is prima en de kamers zien er "echt" Marokkaans uit. Een oase van rust in deze hectische stad zo willen wij dit Riad omschrijven. Een aanrader dus!!!!! Ga je er naartoe doe dan Sibylle en haar personeel de hartelijke groeten.

Foto's van klanten