Mooi resort!
“ Bahía Príncipe is een heel mooi resort! Supervriendelijk personeel, beplanting en loslopende dieren zijn schitterend! Wel vrij onduidelijk in welke delen van het resort je wél/niet mag komen. Sommige delen (bv. zwembadbar hebben dringend onderhoud nodig). Eten is kwalitatief goed, maar eerder gericht op de Amerikanen en steeds vele lege bakken, ze vullen aan maar te traag voor de vele gasten. Maar eindconclusie, je zal je niet vervelen hier! “
