Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
Goed maar met verbeterpunten
“ Hotel is op zich prima maar heel veel herrie hele dag bij het zwembad (muziek prima maar tandje zachter) veel te weinig echt schaduwplekken en we misten een plek waar je voor 12:00 koffie kon halen. “




