Mooi hotel op een schitterende locatie!
“ Heel mooi hotel, gelegen aan de start van de promenade aan de zee. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt heel uitgebreid. Zowel het interieur als de tuin waren verzorgd. We vonden het een ideale uitvalsbasis om de driehoek Montenegro-Kroatië-Bosnië te bezoeken. Kotor, Perast, Dubrovnik, Cavtat, Trebinje en andere plaatsen zijn vlot bereikbaar. “
