Ibis Amsterdam Airport reviews

6,8
62% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
18%
Goed
44%
Gemiddeld
0%
Matig
38%
Slecht
0%
6,1
Locatie
7,0
Hygiëne
5,9
Kindvriendelijk
6,2
Faciliteiten
6,6
Decoratie
1,0
Animatie
6,1
Personeel
6,1
Eten en drinken
6,8
Slaapcomfort
5,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (6)

Sorteer
0 - 6 van 6 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel.

Erg gastvrij en behulpzaam. Parkeren was ideaal. Diner en ontbijt waren erg goed. Komen vast en zeker vaker in dit hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2026
Geverifieerd
10

Prachtige reis.

Fantastisch mooie reis gehad. Erg leuk gezelschap en een geweldige reisleider. Heel veel gezien. Een druk programma maar wij hadden het er graag voor over. Voor herhaling, in een ander deel van Italië, vatbaar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Heel klein maar voldoende voor 1 nacht

Het Hotel voldoet voor 1 nacht. Super klein. Mogelijkheid om bij het dichtbijziende IBIS Hotel te eten en te drinken.

Franken Zingg
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2025
Geverifieerd
4,0

Hotel niet oke

Hotelervaring ver onder de maat Het verblijf in Illunion Hacienda Hotel Mijas voldeed helaas op meerdere fronten niet aan de verwachtingen: Het hotelpersoneel sprak uitsluitend Spaans, wat de communicatie bemoeilijkte. Het hotel werd grotendeels gerund door mensen met een beperking. Hoewel wij hier respect voor hebben, vinden wij het onprofessioneel dat dit aspect niet vooraf gecommuniceerd is. In ons geval betekende dit juist géén ontspannen vakantie, aangezien wij beiden werkzaam zijn in de gehandicaptenzorg. Er was sprake van ernstig personeelstekort: tafels bleven ’s ochtends vaak nog vol staan met glazen van de vorige avond. Het eten was karig, de menukaart bleek grotendeels niet beschikbaar, en veel dranken waren simpelweg ‘op’ (waaronder bier, rosé, ice tea, cola). Zowel in het restaurant als aan de bar waren er lange wachttijden.

Franken Zingg
Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2025
Geverifieerd
4,0

Hotel niet oke

Hierover komt nog een officiële klacht

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019
7,0

Goedkoop maar weinig comfort

Het is een goedkoop hotel en voor 1 nachtje prima te doen. Lekker dichtbij het vliegveld maar weinig comfort.