Een reis om ervaring op te doen om er een vervolg aan te kunnen geven
“ De reis is fantasties verlopen, je stapt in Rotterdam in je hotel en word overal naar toe gebracht complimenten aan al het personeel, er word op uitermaten hoog niveou gewerk tijdens het eet moment en als je een uitstapje aan wal gemaakt wordt, wat een top prestatie om wel 10 verschillend dagtochten vrijwel gelijktijdig te laten starten en op tijd weg te hebben complimenten zijn hier in nooit hoog genoeg. ook de entertaiment was een mooi tijdverdrijf tijdens de dagen op zee, wij wensen heel het team op het schip van de kaptein tot de schoonmakers al het geluk toe dat zij met dit schip hebben behaald, behoud een veilige vaart. met vriende lijke vakantie groet “
