“ Goed en rustig gelegen hotel met goed restaurant en uitgebeid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Populair bij groepsreizen. In de voor ons bestemde kamer bleek het toilet defect. Direct werd naar een oplossing gezocht en kregen wij een upgrade naar een grotere kamer. “
