Houkje
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021
Geverifieerd
Bijzonder Gasthaus
“ Een mooi en bijzonder hotel, vooral door de prachtige tuin met zwembad, aangekleed met geweldige keramiek. De verzorging (ontbijt, schoonmaak) is uitstekend. Helaas kregen we een erg kleine kamer toegewezen in de kelder, direct naast de redelijk drukke straatweg en zonder uitzicht. Er kon helaas niet geruild worden met gelijke kamer aan de achterkant met uitzicht op de tuin en een mooier terrasje, ook al verbleven we er 4 nachten. We konden nauwelijks onze koffers kwijt, jammer. Ook is de douche wel erg klein. De ligging is goed, al is de 18 minuten naar het centrum alleen de heenreis (naar beneden), de streile terugreis bergop vergt heel wat meer tijd… “
