Boutique Hotel Martha reviews

8,0
Fantastisch
1 review
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
100%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,0
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
8,0
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
6,0
Animatie
8,0
Decoratie
10
Personeel
10
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (1)

Sorteer
0 - 1 van 1 reviews
Houkje
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021
Geverifieerd
8,0

Bijzonder Gasthaus

Een mooi en bijzonder hotel, vooral door de prachtige tuin met zwembad, aangekleed met geweldige keramiek. De verzorging (ontbijt, schoonmaak) is uitstekend. Helaas kregen we een erg kleine kamer toegewezen in de kelder, direct naast de redelijk drukke straatweg en zonder uitzicht. Er kon helaas niet geruild worden met gelijke kamer aan de achterkant met uitzicht op de tuin en een mooier terrasje, ook al verbleven we er 4 nachten. We konden nauwelijks onze koffers kwijt, jammer. Ook is de douche wel erg klein. De ligging is goed, al is de 18 minuten naar het centrum alleen de heenreis (naar beneden), de streile terugreis bergop vergt heel wat meer tijd…