Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2025
Geverifieerd
Klantvriendelijk.
“ Zeer goed en gemoedelijk hotel. “

“ Zeer goed en gemoedelijk hotel. “
“ Super goed hotel, uitstekend eten, vriendelijk personeel. Veel te doen in de omgeving met de kinderen “