Zeer goed verblijf
“ We hebben een leuke vakantie gehad,het is reeds onze 8 ste keer dat we hier komen,lekker eten, mooi weer, rustig “

“ We hebben een leuke vakantie gehad,het is reeds onze 8 ste keer dat we hier komen,lekker eten, mooi weer, rustig “
“ Prachtig gelegen hotel, lekker eten en rustig. “
“ Het hotel was heel goed ook het personeel heel gedienstig je werd altijd vriendelijk geholpen, ALLEEN de service van sunweb laat het afweten je komt aan en er staan iemand om te helpen (alleen in het Spaans).daar zijn wij niet meer geholpen!!!!!!ook was ze nergens in het hotel te spreken ze is er nooit geweest.Om te weten wanneer we vertrokken naar vliegveld hebben we de receptie gevraagd en daar werden we goed geholpen door een juffrouw die Nederlands praatte die heeft alles gedaan om ons te helpen.DIT MOET BETER KUNNEN !!!!!!????? Fam.Uijdens “
“ Zeer goed van eten wel een donker hotel en meer bediening aan het zwembad “
“ Het hotel is zeer goed gelegen en ingericht. Het personeel is charmant en efficiënt. De restaurants zijn erg goed. “
“ Mooie kamers groot ruime badkamer met bad en douche zalig grote dressing voor u kleren zeker als je met twee vrouwen bent mooi uitzicht had onze kamer top “




