Eten is prima goede service
“ Jammer beetje overlast van verbouwing maar verder prima hotel “

“ Jammer beetje overlast van verbouwing maar verder prima hotel “
“ Ligging is mooi! Ontbijt is vrij uitgebreid. Lunch is warme hap op inschrijving, eten wat de pot schaft (geen aanrader). Avondeten: keuze uit 3 plates. Salade/soep/brood en toetje haal je zelf bij het buffet. Prettig dat je per kamer gewoon een eigen vaste eettafel in het restaurant hebt voor de gehele periode. “
“ Het Lifthotel bestaat uit meerdere panden. Wij verbleven in het hoofdgebouw in een 5 persoons kamer. Deze kamer was wat verouderd, dingen kapot, tapijt los en hele slechte bedden (dunne en doorgelegen matrassen). Voor de rest wel goed schoon, het hele hotel. Wij verbleven op all in basis, dit betekent inclusief ontbijt/ lunch/ diner/ tussendoortje en de hele dag drinken. Voor de (warme) lunch moest je je opgeven, lunchpakket te koop voor €8 pp. Het eten was wel goed. Er stond elke dag een mapje op tafel waarin je aan kunt geven wat je in de avond wilt eten, zoals een keuzemenu. Dit was alleen voor het hoofdgerecht. Soep, salade en dessert was in buffetvorm. 3x in een week een buffet avond. De welness leek er goed uit te zien, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Er is ook een verwarmd buitenzwembad waar onze kinderen elke dag wel een keer in geplonst zijn. Het personeel was aardig en behulpzaam. “
“ Dit hotel is geen 3 sterren waard maar 4 sterren. Het ontbijt en diner waren uitstekend “
“ Kwamen vroeg aan kregen een 5 pers kamer met uitzicht op de kabelbaan en mochten er gelijk in . Het eten top veel variatie. Hopen zeker nog een keer terug te gaan vriendelijk personeel en behulpzaam. De kamer nummer was 240 top locatie. “
“ 11 dgn met vrienden Erg goed naar onze zin gehad Vriendelijk correct personeel Schoon Hotel Lekker eten/ voldoende ruim ontbijt en avond eten!! Nvt “
“ Het hotel is goed maar wel onvriendelijk personeel helaas. Inchecken was echt chaotisch en onvriendelijk met ipad terwijl alle gegevens allang bekend en doorgegeven waren. Sauna complex prachtig en zwembad en bijbehorende ligweide voldoende om lekker te vertoeven. In de omgeving canyoning en paragliding gedaan en de wandelingen zijn prachtig. Al met al een heerlijke vakantie. “
“ Zuiver Vriendelijke personeel Gunstig gelegen Goed eten “
“ Wij hebben een schitterende vakantie gehad ,het lifthotel is perfect Goede service ,aardig personeel .de kamer en badkamer zijn netjes en schoon . Goed eten ,gewoon perfect . “



