Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 januari 2026
Geverifieerd
Kerstvakantie
“ Prima huisvesting. Geïnteresseerde, hulpvaardige eigenaar. “

“ Prima huisvesting. Geïnteresseerde, hulpvaardige eigenaar. “
“ Vriendelijk personeel. Mooie accommodatie en alles aanwezig. Wel wat ver lopen naar de skilift. Gelukkig is er een gratis skibus. Ook wel wat last gehad van gehorigheid naastgelegen chalet. “
“ Het was een ruim appartement die ook erg schoon was. Ook erg vriendelijk ontvangen met veel tips gekregen ook. Dichtbij de ski bus en centraal gelegen in het dorp. Vlak bij de bakker ook en de heerlijke Konditorei. Kort en goed een super appartement! “