Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2026
Geverifieerd
Super hotel
“ Heel mooi en netjes hotel, kindvriendelijk en het eten is uitstekend. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier met ons gezin verbleven tijdens de ski vakantie. “

“ Heel mooi en netjes hotel, kindvriendelijk en het eten is uitstekend. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier met ons gezin verbleven tijdens de ski vakantie. “