Avena by Artery Hotels reviews

8,8
Fantastisch
47 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
44%
Goed
50%
Gemiddeld
6%
Matig
0%
Slecht
0%
8,5
Locatie
7,9
Kindvriendelijk
9,2
Hygiëne
8,7
Faciliteiten
8,9
Decoratie
9,0
Personeel
8,3
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (47)

Sorteer
0 - 10 van 47 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2026
Geverifieerd
10

weekend Krakau

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
6,0

3 persoonskamer

Wij hadden een 3 persoons kamer geboekt. Mijn dochter van 1.80 moest op een bed slapen met een flinterdun matrasje van 5 cm dikte. Er zaten flinke veren in de bodem en het kraakte flink. Ze had daardoor last van haar schouder na de nacht. De 2 persooons bed van ons was vrij hard. Eten was wel goed en centraal gelegen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 april 2026
Geverifieerd
8,0

Verblijf

We hebben een goed verblijf gehad en de locatie van het hotel was top we hebben alles te voet gedaan en dat was prima te doen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 april 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel, ontbijt kan beter

Prima en ruime kamer, was ook schoon. Hotel had verder een gunstige ligging. Het ontbijt viel wel tegen. Presentatie was wat oubollig en ruimte waar eten gepresenteerd werd was ook minder modern. Geen croissantjes, wat jammer was. Taxi vanaf luchthaven door hotel geregeld ging vlekkeloos. Voor de terugweg opnieuw een taxi via de receptie geregeld om naar de luchthaven te gaan, maar nu kwam de taxi 30 min te laat, wat heel onprettig was.

Ermers
Laatst bijgewerkt: 29 maart 2026
Geverifieerd
10

Goede ligging super ontbijt

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2026
Geverifieerd
10

Hotel Avena was top. Receptie en ander personeel zeer vriendelijk. Groot minpunt van de reis: de transfer liep zowel bij aankomst als vertrek mis !!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 januari 2026
Geverifieerd
10

Top hotel Krakau vlakbij het centrum

Heel fijn hotel vlakbij het centrum van Krakau. Voldoende parkeergelegenheid op de eigen parkeerplek. 10 minuten lopen en je bent in het centrum. Nette schone kamers.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 januari 2026
Geverifieerd
10

super hotel

prachtige kamer. iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken indien nodig zeer uitgebried ontbijt goed werkende airco aangename temperatuur op de kamer. fijne ligging fijne bedden

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 december 2025
Geverifieerd
8,0

Czesc

Prima hotel met uitgebreid ontbijt

Foto's van klanten