Qubus reviews

8,2
Fantastisch
12 reviews
90% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
44%
Goed
46%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
10%
8,9
Locatie
8,6
Kindvriendelijk
9,0
Hygiëne
9,1
Faciliteiten
8,4
Decoratie
9,1
Eten en drinken
9,0
Personeel
8,3
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (12)

Sorteer
0 - 10 van 12 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Stedentrip

Nette hotelkamer, erg schoon. Vriendelijk personeel dat zelfs zorgt voor een royaal ontbijt om 5:00 uur in de ochtend om mee te nemen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 april 2026
Geverifieerd
2,0

Naar Krakau voor Auschwitz’ en de tour is gecanceld

3 maanden van tevoren geboekt om Auschwitz’ te bezichtigen en de dag waarop de tour is wordt deze gecanceld.

Baron
Laatst bijgewerkt: 9 januari 2026
Geverifieerd
10

Prima hotel

De spa was fantastisch. Ontbijt fantastisch. Locatie weliswaar niet in de old town maar had juist voordeel, want anders had je deze omgeving niet ontdekt. Service prima. Openbaar vervoer vlakbij. Kortom - een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2025
Geverifieerd
10

Perfect!

Je wordt verwelkomt buiten door een mooie fontein. Binnen in de lobby staan enorme palmbomen. Het hotel heeft 4 sterren maar je wordt behandeld als een ster. Voelt aan als een 5 sterren hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

goed hotel met goede service

Nab
Laatst bijgewerkt: 7 september 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi en schoon hotel

Mooi en schoon hotel

Janssen
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Prima Hotel, netjes en schoon. Kamers worden om de 3 dagen schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel❣️

Hotel Qubus in Krakau is een geweldig hotel: heel aardig en behulpzaam personeel, erg schoon, gezellige lounge met barretje en een super uitgebreid ontbijtbuffet. Het ligt aan de Wisla net buiten het oude centrum. Vlakbij het hotel op loopafstand leuke barretjes en restaurantjes waaronder Monkey Business. Er hadden voor een prikkie bij het hotel fietsen gehuurd waarmee je zo deze bijzonder mooie historische stad in fietst: ideaal!

Foto's van klanten

Schitterend vier sterren hotel aan het water