Mooi hotel
“ Het hotel ligt op een mooie lokatie, heel dicht bij het strand en het centrum, mooi zwembad. “

“ Het hotel ligt op een mooie lokatie, heel dicht bij het strand en het centrum, mooi zwembad. “
“ Het was een goed hotel met veel leuke terrassjes buiten fijn zwembad en vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig het avondeten veel hetzelfde en wij vonden het avondeten minder en zijn dus ook uit eten gegaan. Kamers erg verouderd slechte matrassen en erg onhandige badkamer douchen in bad is een hele onderneming en naar toilet gaan ook zo'n laag toilet en bijna met je knieën tegen de muur dat je bijna niet op kon staan. Dus dat was niet echt fijn. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Dit hotel is een aanrader, het ontbijt is super, alles is aanwezig. Kamer is netjes en schoon en de badkamer met regendouche is heerlijk. Vlak bij het strand te bereiken met een mooie wandel- plankier over het zand naar de zee. Als een van de weinige hotels aan de boulevard een prachtig groot zwembad. En volop restaurantjes op loopafstand. “
“ Vasco da Gama is een prima hotel gelegen bijna aan het einde van Monte Gordo, vanwaar je heerlijk over het strand kunt wandelen. wij waren vrijlaat in het hotel aan gekomen, maar hadden nog de gelegenheid om een warme maaltijd te nuttigen, super geregeld. eten is prima, voor elk wat wils, vlees, vis en vegetarisch. “
“ Een kamer met rechtstreekse zeezicht, eenvoudig en met prima schoonmaak. Klein koelkastje op de kamer voor je eigen drankje. Waar vind je nog een hotel waarbij je lekkere fles wijn bij het eten koopt voor € 14,00. De fles wordt netjes op kamernummer bewaard voor een volgende dag. Eten afwisselend genoeg, smaakvol en werd steeds aangevuld. Uiterst vriendelijk personeel. “
“ Prima mooi gelegen hotel aan het strand, heerlijk ontbijt en diner buff,et , prima medewerkers , kamers ook goed en zeer schoon, genoeg terrassen en ligbedden buiten. “
“ Geweldig hotel voor mij! “
“ Prima hotel, prima eten, sfeer goed, de kamers wel klein, en badkamer wat klein en douchen in bad. Het hotel is wat verouderd maar wel gezellig en warm met elke avond muziek, Fado enz. Bediening vriendelijk en alles keurig schoon. Veel overwinteraars. “




