Vasco da Gama reviews

8,2
Fantastisch
80 reviews
91% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
39%
Goed
48%
Gemiddeld
4%
Matig
6%
Slecht
3%
9,2
Locatie
8,6
Hygiëne
7,4
Kindvriendelijk
8,2
Faciliteiten
5,4
Animatie
7,2
Decoratie
8,6
Personeel
8,6
Eten en drinken
7,9
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (80)

Sorteer
0 - 10 van 80 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Het hotel ligt op een mooie lokatie, heel dicht bij het strand en het centrum, mooi zwembad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed maar verouderd hotel

Het was een goed hotel met veel leuke terrassjes buiten fijn zwembad en vriendelijk personeel. Het ontbijt was geweldig het avondeten veel hetzelfde en wij vonden het avondeten minder en zijn dus ook uit eten gegaan. Kamers erg verouderd slechte matrassen en erg onhandige badkamer douchen in bad is een hele onderneming en naar toilet gaan ook zo'n laag toilet en bijna met je knieën tegen de muur dat je bijna niet op kon staan. Dus dat was niet echt fijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Vakantie 2026

Geen toelichting bij de review gegeven

Smit
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel met goede bedden en uitstekend ontbijt.

Dit hotel is een aanrader, het ontbijt is super, alles is aanwezig. Kamer is netjes en schoon en de badkamer met regendouche is heerlijk. Vlak bij het strand te bereiken met een mooie wandel- plankier over het zand naar de zee. Als een van de weinige hotels aan de boulevard een prachtig groot zwembad. En volop restaurantjes op loopafstand.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Vasco da Gama

Vasco da Gama is een prima hotel gelegen bijna aan het einde van Monte Gordo, vanwaar je heerlijk over het strand kunt wandelen. wij waren vrijlaat in het hotel aan gekomen, maar hadden nog de gelegenheid om een warme maaltijd te nuttigen, super geregeld. eten is prima, voor elk wat wils, vlees, vis en vegetarisch.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel aan het strand

Een kamer met rechtstreekse zeezicht, eenvoudig en met prima schoonmaak. Klein koelkastje op de kamer voor je eigen drankje. Waar vind je nog een hotel waarbij je lekkere fles wijn bij het eten koopt voor € 14,00. De fles wordt netjes op kamernummer bewaard voor een volgende dag. Eten afwisselend genoeg, smaakvol en werd steeds aangevuld. Uiterst vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 maart 2026
Geverifieerd
10

Uitstekend hotel waar ik al diverse keren ben geweest.

Prima mooi gelegen hotel aan het strand, heerlijk ontbijt en diner buff,et , prima medewerkers , kamers ook goed en zeer schoon, genoeg terrassen en ligbedden buiten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Thuiskomen

Geweldig hotel voor mij!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2026
Geverifieerd
8,0

9 dagen VASCO DA GAMA eerste week februari

Prima hotel, prima eten, sfeer goed, de kamers wel klein, en badkamer wat klein en douchen in bad. Het hotel is wat verouderd maar wel gezellig en warm met elke avond muziek, Fado enz. Bediening vriendelijk en alles keurig schoon. Veel overwinteraars.

Foto's van klanten