AP Adriana Beach Resort (ex Adriana Beach Club & Resort) reviews

8,9
Fantastisch
36 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
49%
Goed
47%
Gemiddeld
4%
Matig
0%
Slecht
0%
8,4
Locatie
8,7
Hygiëne
8,9
Kindvriendelijk
8,9
Faciliteiten
8,7
Decoratie
10
Animatie
9,1
Personeel
8,5
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (36)

Sorteer
0 - 10 van 36 reviews
Van Noort
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
10

Super Hotel

Fantastisch

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Top resort met top personeel!

We hebben een heerlijke vakantie gehad midden/eind april. Fijn weer, hooguit wat bewolking en wind, maar verder gewoon goed! Het resort is erg netjes, goed eten, maar het personeel maakte het helemaal af. Super vriendelijk en ze waren heel erg leuk met onze dochter van 2. Twee mooie zwembaden, de één wat rustiger dan de andere, dus fijn voor de afwisseling. Strand is op 3/5 minuten lopen. Zou het aanraden voor jonge gezinnen!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 april 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel op prachtige locatie

Wij hebben een fantastische tijd gehad in dit goede middenklasse hotel met fantastische tuin. Voor all inclusive was het een goede keuken. Coctails waren fantastisch. Hygiene uitstekend en zwembad mooi aangelegd. Jammer dat het weer iets minder was deze week.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Alles wat je nodig hebt op een prachtige plek

lekker ruim opgezet hotel met alles wat je nodig hebt op fantastische plek. je loopt zo de prachtige rode kliffen van Praia da Falesia op en via een trap sta je zo op het kilometers lange strand. Je kunt hier prachtig wandelen en kijkt je ogen uit

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Prima resort. Eten mag iets gevarieerder. Paar dagen zeer grote drukte met >500 sporters, dus veel rumoer tijdens eten en keuken en eetruimte wat overbelast. Na ons vertrek zou grote groep carnavalsvierders komen. Als je voor een rustige vakantie komt zou je dit graag bij reservering willen weten. Personeel bleef ondanks drukte zeer vriendelijk en attent. Ligging mooi, maar wat ver van dorpje. Auto nodig

Post
Laatst bijgewerkt: 14 november 2025
Geverifieerd
8,0

Schoon elke dag schoon beddengoed en handdoeken en 2 flessen water

We komen er al 10 keer en voor ons is het uitstekend vakantie bestemming wij wandelen veel en genieten van de natuur

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2025
Geverifieerd
10

Mooi in de natuur wel 100 treden afdalen naar mooi strand, prachtig om te wandelen naar koffietent.

Het eten is prima, je kunt ook heel goed a la carte eten dat is gratis en in een rustige omgeving. Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam. Bediening eetzalen veel mensen uit Bangladesh zijn net robots ruimen de tafels af zonder contact. Met een paar mensen korte gesprekken gehad Engelse taal heel beperkt, kwam op mij over als goedkoop personeel gaf mij geen fijn gevoel maar ik kan mij vergissen. In het theater professionele dansshows steeds volle bak!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2025
Geverifieerd
10

Top hotel

Mooi hotel Afwisselend eten Alles goed verzorgd

Foto's van klanten