zeer geslaagde vakantie
“ We hadden niet teveel verwacht op voorhand en zouden het wel op ons af laten komen. Maar alles is zo goed en vlot verlopen, Deze vakantie komt direct in onze top 3! Prachtige omgeving, alles netjes, heel vriendelijk, maar dan ook allemaal, nog nooit meegemaakt want overal heb je wel iemand tegen zijn zin staan, Hier dus niet, allemaal toppertjes . Tijdens onze vele gesprekken met andere gasten leek het wel dat wij de enigste waren die hier voor het eerst te gast waren. Iedereen komt hier al vele jaren en wij begrijpen heel goed waarom. We nemen elke vakantie een nieuwe bestemming maar deze laat ons zo hard twijfelen dat het heel goed mogelijk is dat we hier nog eens terug komen. Het was een zalige week vakantie! “




