HF Fénix Urban reviews

8,9
Fantastisch
20 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
59%
Goed
35%
Gemiddeld
0%
Matig
6%
Slecht
0%
9,0
Locatie
7,5
Kindvriendelijk
9,5
Hygiëne
8,9
Faciliteiten
8,8
Decoratie
9,2
Personeel
8,5
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (20)

Sorteer
0 - 10 van 20 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
10

Net hotel in een fijne buurt

Hotel Urban Fenix is een fijn hotel. Het personeel is er vriendelijk. Er is een bagage opslag, die beheerdt wordt door het personeel. De kamer ziet er keurig uit en worden iedere dag goed schoongemaakt. Op de kamer een waterkoker met zakjes koffie/thee. Een koelkastje met inhoud (tegen betaling) Er is een metrostation en bushalte in de buurt. Lopen naar treinstation Rossio ongeveer 20 minuten. Aldi in de buurt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

Mooie locatie, vriendelijk personeel en goed verzorgd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
10

Netjes en mooi hotel

Het hotel was ontzettend mooi. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren schoon.

Heemskerk
Laatst bijgewerkt: 19 november 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Goed net hotel met lekker ontbijt. Dichtbij centrum kan lopend (2km) of met bus/metro

Rick & Heleen
Laatst bijgewerkt: 11 september 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel!

Wellicht de beste hotel ervaring ooit. Dit hotel overstijgt ervaringen die we hebben ervaren in hotels als Hilton & Sheraton. Alles, maar dan ook alles klopt hier! Fijne medewerkers, prachtige kamers met mega groot bed, schitterende badkamer, alles spik en span, fantastisch ontbijt. Elke 20 minuten meten van de temperatuur van de uitgestalde vleeswaren en kazen bij het ontbijt. Dikke aanrader en maar half uurtje wandelen naar het bruisende centrum.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 juni 2025
Geverifieerd
10

Vlekkeloos geregeld

Voldeed aan de verwachtingen

Schalkwijk
Laatst bijgewerkt: 7 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Goede uitvalsbasis om Portugal te verkennen. 200 meter vanaf het metrostation Parque Uitgebreid ontbijt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 mei 2025
Geverifieerd
4,0

Is dit een 4 sterren hotel!!

Het hotel is schoon maar erg gehorig werd flink met deuren gegooid, de kamer was erg benauwd dus raam opengezet en bedden waren keihard en lagen in kuil dus we hebben 4 nachten rugpijn gehad en ik had last van heup aangegeven bij de receptie zei die gewoon vorig maand zijn er nieuwe bedden gekomen en liep weg ( ik dacht en ik heet sinterklaas pffff) ik ben kapot na die 4 nachten zeker na de hele dag gelopen te hebben. Het ontbijt kan ook nog wel wat aangedaan worden, koffie uit de grote kannen is oploskoffie met veel water, koffie uit machine is perfect evenals de koffiecups, verder eet ik smorgens kwark met vers fruit dat was er niet, wel yoghurt uit de supermarkt zo potje en vers fruit zag er nogal uitgedroogd uit. Wat ik verder ook minpunt vond waren de 2 liften die constant vol stonden ( je stond zomaar 5 tot 10 min te wachten om naar beneden te gaan) en dat je geen trap mocht nemen naar beneden behalve als er brand is

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2025
Geverifieerd
10

Fijn hotel met super ligging.

Mooie grote kamer, geweldig ontbijt en zeer schoon. Alles op loopafstand.

Boone
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Midweekje Lissabon