Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
Fantastisch!
“ Lieve mensen, mooi hotel, heerlijk ontbijt “

“ Lieve mensen, mooi hotel, heerlijk ontbijt “
“ Luxe kamer in oud gedeelte geboekt. Was om te bevriezen. Degraderen naar andere kamer in nieuw gedeelte. Die was wel in orde. Nieuwjaarsdiner van 195 euro/pp was schrijnend. Geen 50 euro waard. Personeel was wel erg vriendelijk. “
“ Mooi hotel en hele aardige mensen. Openbaar vervoer was op loopafstand. “
“ Met goede services en locatie. Schoon en heerlijke bedden. Mooie binnen tuin. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. “
“ Weekje Lissabon “