
“ Kleinschalig park met comfortabele bungalows verspreid in een groene setting, een doolhof van bloemen, planten en zelfs riviertjes over het terrein, met twee zwembaden en zelfs een rozentuin. Schitterend ! “
“ Via - de reisorganisatie - hebben wij deze vakantie inc het huisje geboekt. Obv de omschrijving van het huisje hebben onze keuze gemaakt. Echter bij aankomst kwam de omschrijving niet overeen met wat en hoe wij het huisje aantroffen. Nadat wij contact hadden opgenomen met de organisatie kregen wij te horen dat wij de kleine letters hadden moeten lezen of contact hadden moeten opnemen voor het boeken met de organisatie omdat ivm de vele verschillende huizen dit geen optie was “
“ De villaatjes liggen verspreid in de geweldig mooie tuinen van de accommodatie! Het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt en diner in het iets verderop gelegen restaurant was heel goed! Maar liefst 2 zwembaden ter beschikking! Enige minpuntje was dat de inrichting van de villaatjes erg gedateerd was…m.n. het douchen (in het bad) was behelpen. Maar het uitzicht op je veranda over de tuinen en/of de oceaan maakte alles goed!!! “
“ Het hotel staat als vier sterren aangeven, maar met de verouderde accomodatie waar wij verbleven is het zeker geen vier sterren waard! De "quinta" was niet schoon, erg veel stoffen, spinnenwebben, ongedierte. Ongedierte met name ratten over het dak en over het terras. Super slechte matrassen, losse boxsprings met een los hoofdbord, wat niet bij het bed hoorde. Hierdoor bij elke draai in bed, klapte het hoofdbord tegen de muur. Geen airconditioning aanwezig, maar ook geen horren. Optie raam open 's avonds niet, want dan stikte het van de vele muggen. In het bad zat heel veel kalk. De hor voor het raampje badkamer was gescheurd, had dus geen nut meer. Ontbijt was prima, maar wel elke dag hetzelfde. Koffieautomaat niet toereikend voor iedereen die daar ontbijt. Schoonmaaksters waren erg vriendelijk, maar personeel receptie en bar waren meer gemaakt vriendelijke. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Wij hebben genoten van de prachtig aangelegde tuin waarin ons rustig gelegen vakantiehuis lag. Vriendelijk personeel. Echte aanrader! “
“ Mooi park vol bloemen. Elke dag schoonmaak en toch in een zelfstandige studio. “
“ Het appartement was eenvoudig en comfortabel. Komt ook omdat wij met 3 personen waren. Dat is net een beetje krap. Keuken is erg basic. Mag iets meer bestek zijn. Tuin en de 2 zwembaden waren erg lekker. Personeel heel vriendelijk. Het ontbijt buffet was erg goed. “

