Pestana Fisherman Village - Boutique reviews

9,0
Fantastisch
19 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
52%
Goed
48%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,7
Locatie
7,8
Kindvriendelijk
8,6
Hygiëne
8,8
Faciliteiten
8,9
Decoratie
9,3
Personeel
8,7
Eten en drinken
8,4
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi gezellig hotel !

Het is een kleinschalig gezellig hotel. Vriendelijk personeel . Mooie kamers, goeie bedden , alles heel proper. Het enige nadeel was dat wij achteraan sliepen . We keken uit op een steegje waar een cafeetje in was gelegen . Daar kwam nogal veel lawaai uit . Gelukkig waren we heel de dag weg en hadden we er niet altijd last van .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
10

Gezelligheid in een Pittoresk stadje

Een leuk , gezellig en niet te groot hotel met mooie kamers en een uitgebreid ontbijt

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 maart 2026
Geverifieerd
8,0

Net modern hotel

We hebben een leuke reis gehad. De accommodatie was netjes en modern en het ontbijt was ook goed geregeld. Het personeel was behulpzaam bij de laatste dagen regen konden we ook een paraplu lenen. Je kon vlakbij parkeren, maar niet gratis helaas. Maar al met al een hele fijne tijd gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2026
Geverifieerd
10

Perfect for a little brake

Fantastic hotel, friendly staff, nice rooms with very good beds, perfect shower, beautiful little swimming pool on top with sun terrace. Explicit breakfast. Its cozy and peaceful but when you walk out of the door your in the middle of the centre with tons of little restaurants and bars. Live music in the evening in the streets. Supermarket and haven all just a few minutes walk. Its absolutely perfect. They even sell Wine

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2026
Geverifieerd
10

Mooi en verzorgd hotel

We hebben afgelopen week een heerlijke vakantie gehad in Pestana Fisherman Village – Boutique Hotel. Het hotel is mooi, verzorgd en heeft een gezellige uitstraling die meteen een ontspannen sfeer creëert. Het ontbijt was elke ochtend een plezier: er is meer dan voldoende keuze, waardoor iedereen wel iets vindt dat hij lekker vindt. Het personeel verdient zeker een compliment. Iedereen was vriendelijk, behulpzaam en oprecht betrokken. Nadat we onze kamer hadden geïnstalleerd, kregen we zelfs een telefoontje van de receptie om te vragen of alles naar wens was. We gaven aan dat de bedden als twee aparte bedden waren opgemaakt. Dit werd dezelfde dag nog opgelost: ze plaatsten een comfortabele topping en maakten het bed op als een groot tweepersoonsbed. Een kleine moeite misschien, maar het toont hoe aandachtig en servicegericht het team is. Kortom: een prachtig hotel met uitstekende service, waar je je meteen welkom voelt. Een aanrader voor wie op zoek is naar een ontspannen en zorgeloze vakantie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2026
Geverifieerd
8,0

Madeira februari 2026

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2025
Geverifieerd
10

Mooi , schoon gelegen hotel in centrum.

Kamers waren schoon, netjes. Bedden waren goed. Ontbijt was prima en voldoende. 1 minpuntje. Kamer 101 was we erg gehorig. Tegenover de kamer was een steegje met horecagelegenheid ,welke 4 dagen open was en deze gelegenheid was erg rumoerig tot vaak 01.00 uur.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Leuk fris hotel in armoedig stadje Camare de lobos

Dit hotel is super voor 1 ivernachting of een paar want de plek waar dit hotel staat is een schilderachtigplaatsje inverre vorm van vergaan. Behalve eettentjes, waarvan de helft qua kwaliteit/prijs te hoog is, is er niets te doen. De vissersbootjes liggen er voor de foto, winkels zijn er amper, heel veel dichtgetimmerd en junken heten je welkom bij de parkeerplaatsen in het centrum. Sowieso is Madeira erg arm. Het eiland leeft volgens mij alleen op toerisme, door de schone bergachtige natuur daar. Zorg dat als je een auto huurt, een met power om de straten daaraan te kunnen.

Walta
Laatst bijgewerkt: 17 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel

Hotel heeft sfeervolle lounge, mooie en schone kamer, vriendelijk personeel en prima ontbijt. Ligt in gezellig vissersplaatsje, centraal op t eiland. Gezellige restaurantjes met verse vis.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 maart 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn gelegen hotel

Het hotel ligt fijn in een gezellige plaats en centraal voor veel uitstapjes. Leuke restaurantjes om je heen en wandelmogelijkheden. Fijn hotel, met vriendelijk personeel en mooie kamers.

Foto's van klanten