Fantastisch mooi aangelegde tuin.
“ De foto in de brochure komt zeker overeen met de werkelijkheid. De studio die we hadden was wel gedateerd. “

“ De foto in de brochure komt zeker overeen met de werkelijkheid. De studio die we hadden was wel gedateerd. “
“ Hotel is gelegen in een grote, prachtige botanische tuin, met ook een mooi buitenzwembad. Met een geweldig uitzicht over de oceaan. Bij aankomst kregen we niet de kamer die we geboekt hadden, maar we konden de volgende dag ruilen. Dat kostte ons 45,- Euro extra schoonmaakkosten. Helaas. Dit hotel heeft elke dag een riant ontbijt aangeboden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere dag wordt er schoon gemaakt. Prima. “
“ Wij hebben genoten van onze vakantie naar Madeira. 10 dagen was perfect voor ons. Onze accommodatie was geweldig. Voelt niet als een hotel. Heel vriendelijk personeel en mooi omgeving. Echt een aanrader! Wij komen zeker terug . Auto huren is niet nodig, wij hebben alles met Uber gedaan. “
“ Een fijn hotel met goede faciliteiten. Een heerlijk ontbijt met voldoende keus. Elke dag wat anders. Helaas was ons "uitzicht" vanaf het balkon wat minder, maar daar kon het hotel niks aan doen. “
“ Heerlijk genoten in dit hotel. Ontbijtbuffet was prima. Schone kamers. Prachtige tuinen. Behulpzaam personeel. Het parkeren op de parkeerplaats was af en toe een uitdaging, maar de parkeerwachters helpen graag. Supermarkt en bakker direct om de hoek. Lekkere cocktails bij de Globe bar, met fantastisch uitzicht. Een absolute aanrader, dit hotel. “
“ Leuk hotel met prachtige tuin. “
“ Mooi hotel, prima kamer aan prachtige tuin met zwembad, fladderende vlinders, mooie bloemen en planten, bananenbomen en nog veel meer. Heerlijk ontbijtbuffet. Jammer dat er geen airco was op de kamer, 's nachts stevig warm. “
“ Prachtig gelegen hotel in botanische tuin super “
“ Een oase van schoonheid “
“ Het is een prachtig park, een bezienswaardigheid op zich. We hebben één van de mooiste appartementen (denk ik) op het park gekregen. Mooie tuin, enorm groot en heerlijk rustig. Receptie behandelde alle vragen volledig naar tevredenheid. “




