Rocamar Lido Resorts - Royal Orchid reviews

9,0
Fantastisch
14 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
58%
Goed
42%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,6
Locatie
9,1
Hygiรซne
7,9
Kindvriendelijk
8,6
Faciliteiten
9,4
Decoratie
8,0
Animatie
9,4
Personeel
8,9
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (14)

Sorteer
0 - 10 van 14 reviews
C. Monnink
Laatst bijgewerkt: 30 april 2026
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel.

โ€œ Fijn hotel. De studio was erg ruim met mooi zeezicht. Alleen jammer dat je bij het zwembad geen drankjes kunt bestellen. Super service en vriendelijk personeel. Zeer centrale ligging. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2025
Geverifieerd
10

Top locatie!

โ€œ Heel mooi modern hotel met vele faciliteiten en goede service. De ligging is top, zo heerlijk aan de zee. Je kunt van daaruit leuke tripjes maken over het eiland en er zijn ook prima watersport mogelijkheden in de buurt. Voor het mooiste uitzicht neem je een kamer met zeezicht.๐Ÿฅฐ โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Verblijf in Funchal

โ€œ De ontvangst is prima, heel aardig en goed personeel. Ligging in Funchal is ook top. Met ongeveer een half uurtje lopen zit je middenin Funchal waar de reuring is en veel hele gezellige restaurantjes. Let wel, het lopen is een uitdaging, heel steil, dus je kunt ook kiezen voor de bus, taxi of huurauto. De appartementen zijn netjes, maar wel gedateerd. Er is een fijn zwembad. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 juni 2025
Geverifieerd
10

vakantie Madeira

โ€œ verblijf in Royal Orchid Canico โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 maart 2025
Geverifieerd
10

Royal Orchid - uitstekend bevallen

โ€œ Eind maart 2025 verbleven wij in hotel Royal Orchid. Zeer royale kamer met zeezicht en eigen keuken. Vriendelijk personeel. Het hotel is gerenoveerd en erg mooi geworden. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Autoverhuurbedrijf zit aan de overkant en in de buurt zijn diverse winkels, o.a. een Spar. โ€œ

Lia
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023
Geverifieerd
8,0

Prachtige ligging

โ€œ Wat een prachtige plek om te verblijven, heel vriendelijk personeel . Ontbijt is heerlijk maar het diner vond ik minder, misschien gewoon niet mijn keuken. Een auto huren is echt een must als je de omgeving wilt verkennen want het is er erg stijl. Veel trappen beklommen โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023
9,0

mooi schoon hotel

โ€œ mooie ligging, prachtige kamers met fantastich uitzicht โ€œ

Foto's van klanten