Geweldig.
“ Kamer was top, schoon en netjes. Personeel ten alle tijden vriendelijk, netjes en zeer behulpzaam. Bij aangeven van een allergie, werd alles in gang gezet om het als gast “in orde” te maken. Geweldige ervaring van een een zeer goed hotel op een zeer mooi eiland. “




