The Views Oásis (ex Four Views Oásis) reviews

9,3
Fantastisch
38 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
79%
Goed
16%
Gemiddeld
5%
Matig
0%
Slecht
0%
8,7
Locatie
9,1
Hygiëne
8,7
Kindvriendelijk
8,8
Faciliteiten
9,1
Decoratie
8,6
Animatie
9,2
Personeel
9,0
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,7
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (38)

Sorteer
0 - 10 van 38 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2026
Geverifieerd
10

Geweldig.

Kamer was top, schoon en netjes. Personeel ten alle tijden vriendelijk, netjes en zeer behulpzaam. Bij aangeven van een allergie, werd alles in gang gezet om het als gast “in orde” te maken. Geweldige ervaring van een een zeer goed hotel op een zeer mooi eiland.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel mooie kamer

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
10

Perfect

Fijne tijd gehad

Brugman
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2026
Geverifieerd
10

Op en top!

Wat een heerlijk weekje in maart. Hotel super schoon, heel vriendelijk personeel en pure verwennerij qua verzorging en keuze in maaltijden. Met de pendelbus, maar ook met het openbaar vervoer, is (het drukke) Funchal eenvoudig te bereiken. Wij, als Amsterdammers, vonden het heel fijn om daarna weer in The Views Oasis (oase) terug te zijn.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 december 2025
Geverifieerd
10

Prachtig hotel

Vriendelijke medewerkers, fantastische service, de buffetten zijn grandioos met veel afwisseling (ook per dag). Als je er van houdt is er voldoende entertainment maar daar kun je je ook makkelijk voor afsluiten. Inrichting prachtig, veel zitgelegenheid, mooie uitzichten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 november 2025
Geverifieerd
10

Mooi hotel, prachtige ligging

We hebben een mooi verblijf gehad, fijne kamers, lekker ontbijt, er liggen genoeg lekkere restaurantjes in buurt. Loopafstand naar het rotsstrand, mooie baai, waar je met trapjes de zee in kan. Bushalte voor het hotel. Het was een geweldige vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 november 2025
Geverifieerd
10

Top vakantie

Mooi verblijf

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 juli 2025
Geverifieerd
10

Keurig netjes hotel

Keurig netjes hotel, vriendelijk personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend

Mooie ligging direct aan zee met een kleine boulevard. Mooi zwembad met jacuzzi en veel ligbedjes. Voor de kinderen een trampoline en schommels. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt en diner was uitstekend. De kamer met kleine keuken en groot balkon voldeed aan al onze wensen.

Foto's van klanten