Allegro Madeira - Adults Only reviews

8,8
Fantastisch
10 reviews
90% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
60%
Goed
30%
Gemiddeld
0%
Matig
10%
Slecht
0%
8,2
Locatie
5,0
Kindvriendelijk
8,5
Hygiëne
8,6
Faciliteiten
8,0
Decoratie
8,5
Personeel
9,0
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
10

Top hotel

Aanrader. Schone mooie kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
8,0

alles goed behalve hun muziek en de bouwherrie

Goede locatie rondom restaurants en leuke Ierse pub, beginpunt van een prima wandeling naar Porto de Câmara de Lobos en nabij ophaalpunt excursies. Lopend naar de haven en centrum is goed te doen. Het hotel heeft een prima uitgebreid ontbijtbuffet echter de stoelen zijn vervelend net als de eindeloze covermuziek van smakeloze B-zangers die ook bij het zwembad blijven blèren. Onze kamer was goed behalve de kledingkast zonder deuren en vlakbij een kant van het bed. De handdoeken op de grond werden niet altijd ververst maar dat werd snel geregeld. Waar het hotel niets aan kan doen maar wel ging irriteren is de bouwherrie die van diverse kanten op je afkomt Vanaf 8 begon de herrie tot ongeveer 5 uur en zelfs in het weekend. Net gestort beton werd weer weggejekkerd terwijl we genoten van het prima zwembad met zonnebedden. De rooftopbar was top behalve een avond waarop er een verjaardagsfeest met dansmuziek gevierd werd en de hotelgasten nog net niet weggekeken werden. Al met al genoten van het prachtige eiland, het heerlijke weer, de stad, het heerlijke eten en drinken en de vriendelijke mensen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2026
Geverifieerd
10

Net hotel en staat ook nog op erm goede plek

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel voor een kort verblijf. Het dakterras is erg leuk en gezellig. Min punt is het lawaai van de grote airco van de buren. Deze gaat rond 23.00 uit. Gelukkig zaten we rond deze tijd meestal nog aan de bar.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 september 2025
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2025
Geverifieerd
10

Fijn verblijf

Mooi hotel om het eiland te ontdekken. Centraal gelegen hotel, waarvan uit het eiland ontdekt kan worden. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn goed en de bedden zijn comfortabel, het zwembad is prima en zuiver. De bar boven op het hotel is ook een aanrader, van hier uit heb je een 360 graden uitzicht. Het hotel ligt wel aan een drukke doorgaande weg richting Funchal.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2025
Geverifieerd
10

Allegro hotel Madeira

Centraal gelegen, modern

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2025
Geverifieerd
10

Een heel goed verblijf gehad, prima bedden en netjes.En het ontbijt was echt super lekker en ruimvoldoende met vriendelijke personeel.