“ Geen toelichting bij de review gegeven “

“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Veel bezienswaardigheden ✅ “
“ Een hele leuke vakantie gehad. Het enige is dat wij een kamer met zeezicht hadden geboekt en deze niet hebben gekregen. Mailcontact gehad met - de reisorganisatie - en jullie zijn gewoon gestopt met op mij reageren.. heel apart. “
“ Goed hotel. Schoon en netjes en heel vriendelijk personeel. Enige minpuntje is zeer weinig parkeergelegenheid “
“ Hotel ligt in een leuk wijkje, aan een mooie boulevard met leuke restaurantjes. Kamers zijn netjes. Ontbijt goed en uitgebreid. Vriendelijk personeel. Wij hadden zeezicht. Het ziet er aan de buitenkant een beetje gedateerd uit, maar de faciliteiten in het hotel zijn echt prima! “
“ Hotel was redelijk goed, gedateerd, maar de kamer was compleet. Ontbijt was redelijk, beetje eentonig. Gezien de prijs trekt het hotel ook een bepaald publiek, niets mis mee, maar heeft niet onze voorkeur. Het zou goed zijn om nieuwe klanten hierop te wijzen, sommige (waaronder wij) zouden dan kiezen voor een duurdere accommodatie. Overigens was de locatie prima, ook het uitzicht vanaf het balkon. “
“ Goed hotel met zeer ruime kamer appartement. Daardoor hoorde je weinig van geluid op de gang. min puntje was het bed. Door de veren erin lag dit niet fijn. Het ontbijt was prima “
“ Een heerlijk hotel met een super goed ontbijt. “




