Dorisol Florasol reviews

8,2
Fantastisch
29 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
25%
Goed
63%
Gemiddeld
12%
Matig
0%
Slecht
0%
8,5
Locatie
7,5
Kindvriendelijk
8,7
Hygiëne
8,2
Faciliteiten
8,5
Decoratie
9,2
Personeel
8,0
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (29)

Sorteer
0 - 10 van 29 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Super goed

Veel bezienswaardigheden ✅

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Een leuke vakantie!

Een hele leuke vakantie gehad. Het enige is dat wij een kamer met zeezicht hadden geboekt en deze niet hebben gekregen. Mailcontact gehad met - de reisorganisatie - en jullie zijn gewoon gestopt met op mij reageren.. heel apart.

Bos
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Fijn hotel

Goed hotel. Schoon en netjes en heel vriendelijk personeel. Enige minpuntje is zeer weinig parkeergelegenheid

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2025
Geverifieerd
10

Net Hotel met prachtig uitzicht in een leuke omgeving

Hotel ligt in een leuk wijkje, aan een mooie boulevard met leuke restaurantjes. Kamers zijn netjes. Ontbijt goed en uitgebreid. Vriendelijk personeel. Wij hadden zeezicht. Het ziet er aan de buitenkant een beetje gedateerd uit, maar de faciliteiten in het hotel zijn echt prima!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2025
Geverifieerd
6,0

Enigszins gedateerd hotel.

Hotel was redelijk goed, gedateerd, maar de kamer was compleet. Ontbijt was redelijk, beetje eentonig. Gezien de prijs trekt het hotel ook een bepaald publiek, niets mis mee, maar heeft niet onze voorkeur. Het zou goed zijn om nieuwe klanten hierop te wijzen, sommige (waaronder wij) zouden dan kiezen voor een duurdere accommodatie. Overigens was de locatie prima, ook het uitzicht vanaf het balkon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2025
Geverifieerd
8,0

was een fijn hotel wat centraal lag

Goed hotel met zeer ruime kamer appartement. Daardoor hoorde je weinig van geluid op de gang. min puntje was het bed. Door de veren erin lag dit niet fijn. Het ontbijt was prima

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 juni 2025
Geverifieerd
10

Dorisol Florasol is een aanrader

Een heerlijk hotel met een super goed ontbijt.

Foto's van klanten

Voorzijde met ingang. Ons appartement onde de S van Florasol
Zonneterras
Zwembad
Zij aanzicht (oostkant) van het hotel.