Van binnen netjes en schoon
“ Maar van buiten kan het gebouw wel wat onderhoud gebruiken. Afbrokkelende stukken en afbladderende verf is niet echt een 4 sterren uitstraling. Het parkeergaragetje met 5 a 6 plekken is niet toereikend voor de gasten met huurauto's. En dan heb ik het nog niet eens over hoe je erin en eruit moet komen zo smal. Het ontbijt is uitgebreid en met ruime keuze. De kamer was erg ruim en schoon en dagelijks wordt er schoongemaakt en eventueel handdoeken vv. “




