Madeira Regency Cliff reviews

9,2
Fantastisch
9 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
64%
Goed
36%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,2
Locatie
5,5
Kindvriendelijk
9,7
Hygiëne
9,1
Faciliteiten
8,8
Decoratie
9,0
Personeel
8,8
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Etienne de Bruijn
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Van binnen netjes en schoon

Maar van buiten kan het gebouw wel wat onderhoud gebruiken. Afbrokkelende stukken en afbladderende verf is niet echt een 4 sterren uitstraling. Het parkeergaragetje met 5 a 6 plekken is niet toereikend voor de gasten met huurauto's. En dan heb ik het nog niet eens over hoe je erin en eruit moet komen zo smal. Het ontbijt is uitgebreid en met ruime keuze. De kamer was erg ruim en schoon en dagelijks wordt er schoongemaakt en eventueel handdoeken vv.

Van Bakel
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
10

Uitstekend goed hotel

Een prima fijn net hotel. De service van de transfer ook netjes op tijd. Alles was prima verzorgd

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
10

Rustig hotel van prima kwaliteit

Ontzettend aardige en behulpzame medewerkers. Goede service met taxi naar het centrum. Licht iets buiten het centrum, lopen kan ook ca. 4 km. Mooie ligging direct aan de zee. Fantastisch uitzicht vanaf balkon. Heerlijk en uitgebreid ontbijt buffet. Bij mooi weer heerlijk op het terras ontbijten. Goede en schone kamers, iedere dag schoonmaak. Fijne bedden en badkamer. Ook het hotel is schoon en netjes. Winkelcentrum en lijnbus verbinding zeer kort bij het hotel. Binnenbad en fitness aanwezig maar niet bijzonder. Mogelijkheid aanwezig voor avondeten. Dit niet gedaan maar zag er iedere avond wel erg goed uit. Zeker een aanrader als je van ontspanning en rust houdt. Zwembad voor kinderen valt wellicht tegen, één rond buitenbad aanwezig. Er is ook een uitgebreidere zwembad aanwezig, direct onderaan het hotel en tegen betaling.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Netjes, vriendelijk en behulpzaam

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 april 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel Regemcy Cliff goed bevallen

Goede bereikbaarheid met auto, parkeergelegenheid op terrein hotel beperkt. Uitstekende kamer en bed. Ontbijt is goed en met prachtig gelegen buitenterras met uitzicht vanaf een klif op zee en wandelpromenade. Geen ervaring met diner, wel voldoende eetgelegenheden op loopafstand.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 september 2025
Geverifieerd
10

Prachtige vakantie op Madeira

Bloemscheer
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2025
Geverifieerd
10

Fijn hotel

Hotel is zeer netjes! Goed onderhouden. Ontbijt is goed en voor ieder wat wils. Hotel heeft aparte indeling, je komt binnen en de kamers liggen juist onder ipv boven. Het gebouw boven de ingang is in mindere staat maar dat ik dus niet van het hotel. Hotel ziet er tip top uit!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2025
Geverifieerd
10

top

alles goed aan hotel, ruime kamer met fijn balkon, goed bed, rust, vriendelijke receptie en bediening, shuttle naar stadscentrum beschikbaar, goed eten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021
Geverifieerd
10

klein maar fijn

perfecte locatie voor een super vakantie. Klein knus hotel met uitstekende service

Foto's van klanten