Pestana Promenade (ex Pestana Promenade Premium Ocean and Spa Resort) reviews

8,9
Fantastisch
16 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
48%
Goed
52%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,3
Hygiëne
7,6
Kindvriendelijk
9,3
Faciliteiten
8,4
Decoratie
7,7
Animatie
9,3
Personeel
8,7
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (16)

Sorteer
0 - 10 van 16 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
10

Prachtige accommodatie

Fijne vakantie gehad in een geweldig hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi en fijn hotel

Ons verblijf hier is echt geweldig met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben een fijne ruime kamer met uitzicht op zee. Goed ontbijt. En wat wil je dan nog meer.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 november 2025
Geverifieerd
10

Prachtige accommodatie

Een heerlijk verblijf gehad, vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel aandacht voor het comfort van de gast. Een schoon hotel en een prachtige ligging met uitzicht op zee en direct aan de promenade. Prima uitvalbasis voor uitstapjes, restaurants en winkels dichtbij en op loopafstand van het centrum van Funchal. Genieten hier!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 september 2025
Geverifieerd
8,0

Leuk hotel

Hotel met goede ligging en uitstekend personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 september 2025
Geverifieerd
8,0

Pestana promenade

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 juni 2025
Geverifieerd
10

Het was er geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Super personeel en heerlijke bedden en rust. Top vakantie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel op mooie locatie

Locatie wel iets buiten het echte centrum. Verder mooie locatie met prima personeel, vooral Rui Martinez, de receptionist. Matrassen wel aan de harde kant. Goed zwembad enruime balkons.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2024
Geverifieerd
8,0

Prachtig hotel met ruime kamers op mooie lokatie aan de zee. Aankomstprijs voor diner savonds waarvoor we toch de volle prijs moesten betalen. Het eten was geen hoogstandje. Ontbijt was zeer voldoende. Vriendelijk personeel. In de avond weinig spannends te beleven. Voor vertrek stond er een goed gevulde bag klaar met ontbijt! Wel jammer dat bij elk drankje een tip werd verwerkt bij de prijs. Hier zou ik graag zelf over beslissen. Het eiland en dit hotel zijn zeker een aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 april 2024
Geverifieerd
8,0

What you see is what you get

Slapen met de schuifpui open, luisteren naar de geluiden van de oceaan met een uitzocht over de zwembaden, tuinen / promenade en oceaan. Heb je meer nodig om tot rust te komen?

Foto's van klanten

de tuin met zwembaden