Redelijk hotel maar zeker niet Royal of Premium
“ Hotel waarbij een aantal dingen goed geregeld zijn (kwaliteit eten, all inclusive formule, animatie en parkeren) maar ook een aantal dingen die niet goed waren: de kamers waren karig, ouderwets en zeer krap. We waren met 2 stellen, beide kamers waren onder de maat terwijl we de deluxe kamers hadden geboekt. Ligbedjes aan het zwembad waren er meer dan voldoende, kwaliteit was slecht: allemaal versleten en volledig doorgezakt. “


