Dom Pedro Madeira reviews

6,5
75% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
20%
Goed
33%
Gemiddeld
20%
Matig
0%
Slecht
27%
8,1
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
6,8
Faciliteiten
6,6
Decoratie
7,2
Personeel
7,8
Eten en drinken
6,0
Slaapcomfort
7,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Herman Sier
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Prachtig gelegen hotel

Dom Pedro Madeira is een al wat ouder maar nog steeds comfortabel en ruim hotel met veel ruime voorzieningen en een riante ontbijtzaal met een zeer compleet ontbijt, prachtig gelegen direct aan de kust bij het (zand)strand en dichtbij het rustige maar leuke centrum van Machico.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2025
Geverifieerd
6,0

Gemiddeld hotel, niet goed en niet slecht !!!

Massaal Hotel, veel schreeuwende Polen/Russen Gehorig qua geklap van deuren en dunne muren Kamer boven de ingang, dus veel hinder i.v.m rollende koffers, en thuiskomende/vertrekkende gasten en overvliegende vliegtuigen !! Voor het ontbijt soms in de rij s'morgens Al met al niet zo geschikt voor ons, zou hier niet nog een x naar toe gaan !!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2024
Geverifieerd
2,0

Een word-DRAMA

Wij zijn net terug van deze “4*” hotel, als ben je op zoek naar 4 * hotel- dat is it niet . Een 3* op zijn best-. Helaas waren er hier oude kamers die dringend aan renovatie toe waren. Een -1- !!!!stopcontact in de kamer welke kun je gebruiken , waterkoker, haardroger en koelkast gevaarlijk aangesloten!!! Kamer klein, de bedden waren ongemakkelijk. Airco werkte niet goed. Zwembad was smerig, ook rondom van het hotel en het zwembad was niet netjes. In onze eerste week poolbar werkt ook niet. Eten- niks speciaal- elke dag dezelfde.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Het hotel voldoed aan onze verwachtingen. Het is een vrij groot hotel, waardoor o.a. schoonmaak en ontbijt snel, compleet en professioneel zijn geregeld. De kamers voldoen prima. En nagenoeg vanuit elke kamer heb je prachtig uitzicht! De bedden waren iets minder. Wat aan de kleine en smalle kant en heel erg lawaaiig.

C. Wetzels
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022
Geverifieerd
2,0

Domper op einde van n mooie week

Oud hotel geen uitzicht geen luxe op kamer :-(

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 maart 2020
8,0

geweldig heerlijke vakantie gehad

Vriendelijk personeel, goed afwisselend eten, goede bedden. Prachtig eiland.

Foto's van klanten