Kwam toch nog goed
“ Bij aankomst konden we niet inchecken. We stonden niet ingeschreven. Na een half uur wachten in de loungeruimte (en onder tussen gebeld met noodnummer Prijs vrij) bleek dat er intern een fout was gemaakt. Als excuses kregen we een zeekamer uitzicht ipv land uitzicht voor onze 10 dagen. Verder keurig personeel, meer dan voldoende keuze bij ontbijt en nette verzorgde kamers. Ook algemene netheid scoort zeer hoog. Jammer dat er buiten betaald parkeren is of €10,- per dag in het hotel met de auto. “




