Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
“ Geen toelichting bij de review gegeven “

“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Zeer net hotel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en netjes verzorgd allemaal. Bediening prima. Voor ons zelfonderzoek wij het hotel wat te massaal. “