Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2026
Geverifieerd
City trip
“ Mooi hotel goed ontbijt Zeer vriendelijk personeel Kamers mooi en proper. Je kan aan het zwembad genieten van een dagje wandelen De ligging van het hotel minder buurt onverzorgd. Maar als je 1 maal binnen bent in het hotel heb je er geen last meer van “
