Sevilla Center reviews

9,2
Fantastisch
52 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
63%
Goed
35%
Gemiddeld
2%
Matig
0%
Slecht
0%
8,8
Locatie
7,9
Kindvriendelijk
9,0
Hygiëne
9,0
Faciliteiten
8,7
Decoratie
9,2
Personeel
8,5
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (52)

Sorteer
0 - 10 van 52 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Stedentrip Sevilla

Lekkere week in zonnig Sevilla

Kwadijk
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

Stedentrip Sevilla

Prima hotel met zwembad. Kamer netjes. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Vlakbij veel tapas restaurantjes. Centrum op ongeveer kwartiertje lopen. Nb Er is vanaf het vliegveld een luchthavenbus naar het centrum.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
10

Topvakantie

Mijn dochter en ik verbleven vijf nachten in dit hotel inclusief ontbijtbuffet. Het buffet was erg uitgebreid, de kamers werden elke dag schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Alles was heel goed verzorgd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima verblijf in Sevilla

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel Sevilla Center excellent

Zeer netjes hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid en goed verzorgd. Mochten wij het prachtige sevilla opnieuw bezoeken dan kiezen we wederom voor dit hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi schoon hotel

Mooi schoon hotel aardige mensen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 april 2026
Geverifieerd
10

Zeer mooi en fijn hotel

Mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam Personeel. Nette kamer, mooi zwembad. Op prima loopafstand van de oude stad Santa Cruz. Echt genoten!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 april 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel! Alleen logies ontbijt

Mooi hotel alleen diner in buffet vorm. De indruk wordt gewekt dat in het restaurant boven mag eten. Helaas een buffet in de ontbijtzaal. Het eten was weinig variatie en de apparatuur was stuk dus echt koud! Aardig personeel en een mooie ruime kamer. Zeker niet half Pension boeken!

Foto's van klanten