Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juli 2025
Geverifieerd
Fijn verblijf
“ Schoon en prima hotel met nette kamers. Mooie en hygiënische badkamer. Helaas is de ruimte beneden alleen met ontbijt geopend. Zal gezelliger zijn als er meer mogelijkheden zijn om toch kleine kaart te hebben en meerdere uren per dag je zou kunnen eten en drinken. Hadden fietsen vh hotel gehuurd, prima!! Lekker zwembadje om af te koelen. Gelukkig airco op de kamer want in onze periode was het 36/38 graden buiten. Heerlijk bedden by the way! “
