Acta Voraport reviews

8,9
Fantastisch
16 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
52%
Goed
40%
Gemiddeld
8%
Matig
0%
Slecht
0%
8,4
Locatie
7,7
Kindvriendelijk
9,0
Hygiëne
8,4
Faciliteiten
8,5
Decoratie
8,7
Personeel
8,1
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (16)

Sorteer
0 - 10 van 16 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Prachtig hotel

Het hotel ligt op een gunstige locatie vlakbij een metro station. De kamer en de badkamer waren schoon. Fantastische bedden! Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel, mooie locatie, vriendelijk personeel

Perfecte locatie, dichtbij strand en metrostation. Goede ruime kamers, goed ontbijt. Prachtig uitzicht vanaf dakterras met zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Prima hotel

Fijn hotel. In rustige wijk met wat barretjes en restaurants. Metro om de hoek (4 haltes naar centrum). Strand op loopafstand. Kunt ook fietsen huren. Vriendelijk personeel. Late check-out indien beschikbaar mogelijk (na 13u betaal je 10€ / uur). Prima kamers met fijne bedden. Mooi uitzicht vanaf dakterras met verkoelend zwembad. Aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2026
Geverifieerd
10

Prima hotel

Prima hotel voor prima prijs

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 februari 2026
Geverifieerd
10

Hotel met alle gemakken

Schoon ,vriendelijk,behulpzaam en goed onbijt

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2025
Geverifieerd
10

Zeer mooi, schoon hotel

Mooi schoon, ruim hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging is ca 30 min met metro naar oude stadscentrum. Op loopafstand van het strand en diverse horeca

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juli 2025
Geverifieerd
6,0

Leuke locatie, je voelt je helaas niet welkom

Net hotel op een leuke locatie vlakbij gezellige straat met veel restaurantjes en dichtbij Metro en strand. Kleine kamers met weinig voorzieningen, wel een koelkastje. Gelukkig wel schoon. Maar 3 werkende liften en geen trappenhuis voor gewoon gebruik, dus soms enorm lang wachten. Eetruimte netjes. Ontbijt matig, maar lekker fruit. Personeel bij balie is op het onvriendelijke af. Totaal geen welkom gevoel. Je moet ineens een borg betalen. Er wordt niks gevraagd, ook bij vertrek niet. Er kan geen glimlach van af.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Mooi hotel met zwembad

Mooi hotel, met super mooi zwembad op het dakterras voor een verfrissende duik. Vooral fijn voor onze tieners van 13 en 15 jaar. Ook mooi dakterras erbij met uitzicht over Barcelona. En met aan het eind van de dag een dj die de muziek regelt. Ook een heerlijk ontbijt iedere ochtend. Dit hotel is zeker een aanrader!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Stedentrip Barcelona

Prima hotel

Foto's van klanten