Goed hotel
“ Ligt centraal, aardig personeel en erg behulpzaam “

“ Ligt centraal, aardig personeel en erg behulpzaam “
“ Plus: prachtige locatie, middenin de stad. Het hotel is heel schoon, bediening vriendelijk. Goed bed. Min: heel gehorig. We konden onze buurman letterlijk verstaan en hij snoot zijn neus echt zo vaak. Middenin de nacht meerdere keren wakker geschrokken door geluiden uit het hotel. Ontbijt is ook middelmatig. De laatste ochtend ben ik ziek geworden door het ontbijt: koelproducten staan niet in de koeling en ik heb voedselvergiftiging opgelopen hierdoor. “
“ Het hotel is op een super locatie, vlak bij metro, Catalunya en Ramblas maar wel rustig gelegen. Mooie kamer, schoon en ruim genoeg. Heerlijk ontbijt en goede service. “
“ Fijne app, makkelijk inchecken, alles geregeld, met een goed hotel. “