Barcelona is mooi maar de timing was verkeerd
“ Barcelona is een mooie sta, maar niet een paar weken voordat de Paus langs komt ter ere van 100 jarige sterfdag van Gaudi. Overal bouwputten, sloopwerkzaamheden en bouwwerkzaamheden. Omleidingen en alles moeilijk te bereiken. Ook hielp een staking van openbaar vervoer chauffeurs er niet aan. Jammer dat ons reisbureau hier niets van wist of heeft laten weten. “
