Mariano Cubí reviews

8,6
Fantastisch
10 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
40%
Goed
60%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,3
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
8,6
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
8,5
Decoratie
8,5
Eten en drinken
9,2
Personeel
7,6
Slaapcomfort
7,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
de Bruijn
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Barcelona is mooi maar de timing was verkeerd

Barcelona is een mooie sta, maar niet een paar weken voordat de Paus langs komt ter ere van 100 jarige sterfdag van Gaudi. Overal bouwputten, sloopwerkzaamheden en bouwwerkzaamheden. Omleidingen en alles moeilijk te bereiken. Ook hielp een staking van openbaar vervoer chauffeurs er niet aan. Jammer dat ons reisbureau hier niets van wist of heeft laten weten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2026
Geverifieerd
8,0

De (familie)kamer in dit hotel was erg ruim. Inrichting vooral functioneel. Wel een paar aandachtspunten: Bij binnenkomst was de geur van de schoonmaakmiddelen erg aanwezig. De kamer was erg warm en temperatuur slecht te verlagen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2024
Geverifieerd
8,0

Mariano Cubi

Goed hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023
10

Erg fijn hotel in een mooie wijk met erg vriendelijk personeel

Mooie uitvalsbasis om Barcelona te verkennen. Rustige wijk. Fijne bedden en goede service.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023
7,0

Goede uitvalsbasis na een drukke dag in de stad

Op zich een aardig aparhotel. Ontbijt was een goed begin van de dag. Personeel daar is uitermate vriendelijk. Ook het barpersoneel is erg vriendelijk! De kamer was echter niet heel bijzonder. Badkamer gedateerd en vol kalkaanslag overal. Wasbak en bad waren verstopt en er werd niet goed schoon gemaakt. Wanneer je een 3 persoons kamer boekt, dan verwacht je ook 3 persoons en niet 2 persoons met een slaapbank/bijzet bed. De ruimte was daardoor erg beperkt. De ligging van het hotel is wel erg prettig. Rustig maar toch dicht bij de metro en restaurants en een supermark om de hoek.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 september 2022
8,0

Gezellig en ongedwongen

Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Jammer dat balkon niet echt toegankelijk was.