Midmost Barcelona (ex Inglaterra) reviews

10
Fantastisch
4 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
100%
Goed
0%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
10
Locatie
10
Kindvriendelijk
10
Hygiëne
9,0
Faciliteiten
9,5
Decoratie
10
Personeel
9,0
Eten en drinken
10
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (4)

Sorteer
0 - 4 van 4 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijn hotel

We waren er met onze kleinzoon van 15 jaar en logeerden in een 3 persoons gerenoveerde kamer op de 5e verdieping (506). Enigszins aan de kleine kant door het 3e bed. We konden mooi uitzien op de oude stad. Het was er prima schoon en er was een lift aanwezig. De bedden waren prima. Het kleine ontbijtlokaal was beneden op -1. De badkamer was schoon met ligbad. De ligging van het hotel is midden in het centrum, dus àlles gemakkelijk te bereiken en metro’s volop in de buurt.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 april 2026
Geverifieerd
10

Super

Geweldig hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2025
Geverifieerd
10

Een prachtig hotel midden in de stad

We hadden 2 nachten in hotel Midmost. Een mooi hotel in het centrum van Barcelona, maar daar merk je niets van als je in het hotel bent. De kamer was super mooi met balkon. Een fijn bed, prettige douche en een ruime badkamer. Het ontbijt was super goed. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom voor herhaling vatbaar

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2025
Geverifieerd
10

Hotel mid most top hotel

Top hotel! Super ligging nabij Ramblas, en leuke restaurantjes, leuke rooftop bar met hele gastvrije barman, schone kamers