Fijn hotel
“ We waren er met onze kleinzoon van 15 jaar en logeerden in een 3 persoons gerenoveerde kamer op de 5e verdieping (506). Enigszins aan de kleine kant door het 3e bed. We konden mooi uitzien op de oude stad. Het was er prima schoon en er was een lift aanwezig. De bedden waren prima. Het kleine ontbijtlokaal was beneden op -1. De badkamer was schoon met ligbad. De ligging van het hotel is midden in het centrum, dus àlles gemakkelijk te bereiken en metro’s volop in de buurt. “
