Pool
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
Blijft een heel fijn hotel centraal gelegen!
“ We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en is zo fijn hotel en alles dicht in de buurt. Volgend jaar gaan we hier weer naar toe!! 😃 “

“ We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en is zo fijn hotel en alles dicht in de buurt. Volgend jaar gaan we hier weer naar toe!! 😃 “
“ Hotel is gelegen in een rustige wijk. En het centrum van Barcelona is goed te belopen. Kamers zijn prima en het ontbijt is ietwat primitief maar als je niet te veeleisend bent is het ook prima. “
“ Leuke korte vakantie gehad. Hotel nogal gedateerd maar netjes. “
“ prima hotel, goede kamers, service prima, vriendelijk personeel, ontbijt prima “
