Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
Centrale ligging.
“ Prima hotel voor stedentripje. Heel centraal gelegen, vlakbij metro. Heel uitgebreid ontbijt. Kamers zijn niet groot. “

“ Prima hotel voor stedentripje. Heel centraal gelegen, vlakbij metro. Heel uitgebreid ontbijt. Kamers zijn niet groot. “
“ Leuk hotel netjes overal dicht bij. Zeer aan te bevelen. Zonder ontbijt want dat kun je in de buurt gebruiken bij de kleine restaurantjes. “
“ Zeer lekker, mooi en uitgebreid ontbijt, veel keuze en elke dag iets vers. Het ontbijt maakt van je dag een vrolijke dag. “
