Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 december 2025
Geverifieerd
ochtend prima, nacht minder
“ De ochtendstart is prima in dit hotel met heerlijk ontbijt! De nacht minder, want het is er benauwd, de airco [ in december] doet niet wat ie beloofd . De nacht is er lawaaierig en blijkbaar is het 'gewoon' dat er in het weekend met een hijskraan vlak voor de deur wordt gewerkt “
