Benikaktus reviews

8,5
Fantastisch
17 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
41%
Goed
51%
Gemiddeld
3%
Matig
5%
Slecht
0%
8,5
Locatie
7,9
Kindvriendelijk
8,7
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
8,9
Decoratie
6,6
Animatie
8,1
Personeel
8,3
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (17)

Sorteer
0 - 10 van 17 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2026
Geverifieerd
10

TOP Hotel

Mooi hotel met een mooie ligging, elke dag wordt er schoongemaakt. Wij hadden kamer 18 op de zelfde verdieping als de receptie fantastisch uitzicht over Benidorm. Het eten is goed ruime keuze veel variatie en alles wat warm moet zijn is warm. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam vooral de ober bij de balie/kassa in het restaurant Dhr. Angel die doet er werkelijk alles aan om je welkom te laten voelen. Het hotel ligt prachtig kwa uitzicht, maar de boulevard wordt volledig overspoeld en beheerst door schreeuwende en feesten Engelsen. Als je ergens in een restaurant of steakhouse wil eten moet je je een weg banen door de feestende Engelsen. Hierdoor wordt je eigenlijk verplicht in het hotel te eten, nou hadden het geluk dat het eten prima was hier, maar het is jammer dat ze alles overheersen. Ook zitten in dit hotel weinig Nederlanders dat is op zich niet erg, maar daardoor wordt je op het vliegveld verplicht te wachten op de vluchten met Engelsen omdat anders de transfer bus niet vol komt. Was jammer dat we dit niet van te voren wisten. We waren om 24.10 geland en waren hierdoor pas om 04.20 in ons hotel. D-Reizen heeft ons keurig het betaalde bedrag van onze transfer teruggestort maar hou hier dus rekening mee. Want op de terugweg gebeurt hetzelfde ook nu moesten wij weer in een volle bus met schreeuwende Engelsen. Maar wij raden Hotel Benikaktus als hotel zeker aan als je de rest op de koop toe neemt.

Schoonderbeek
Laatst bijgewerkt: 17 april 2026
Geverifieerd
8,0

Wel een goed hotel echter een paar minpuntjes

De verzorging was goed,het eten was oke maar weinig variatie verder te weinig ruimte om de scootmobielen op te laden en geen airco die stond nog op warmelucht winterstand en dat werd niet veranderd, personeel was okee

van Dijck
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
10

Goed hotel. Service is perfect en alles zeer schoon

Perfect hotel alles heel goed. Personeel super. Kamers erg schoon en eten ook heel goed.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 april 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

Mooi hotel vriendelijk personeel zeer verzorgd ontbijt met ruime keuze voor iedere

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2025
Geverifieerd
8,0

Zeer netjes

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2024
Geverifieerd
8,0

Zonnig g

Goed hotel zeer gunstige ligging

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 27 september 2024
Geverifieerd
10

Heel uitstekend

Vriendelijk personeels en eten alles lekker en perfect.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2020
7,0

Leuk hotel

Niet veel kunnen beleven ivm het virus.strand horeca en zwembad gesloten

Foto's van klanten

Uitzicht balkon