TOP Hotel
“ Mooi hotel met een mooie ligging, elke dag wordt er schoongemaakt. Wij hadden kamer 18 op de zelfde verdieping als de receptie fantastisch uitzicht over Benidorm. Het eten is goed ruime keuze veel variatie en alles wat warm moet zijn is warm. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam vooral de ober bij de balie/kassa in het restaurant Dhr. Angel die doet er werkelijk alles aan om je welkom te laten voelen. Het hotel ligt prachtig kwa uitzicht, maar de boulevard wordt volledig overspoeld en beheerst door schreeuwende en feesten Engelsen. Als je ergens in een restaurant of steakhouse wil eten moet je je een weg banen door de feestende Engelsen. Hierdoor wordt je eigenlijk verplicht in het hotel te eten, nou hadden het geluk dat het eten prima was hier, maar het is jammer dat ze alles overheersen. Ook zitten in dit hotel weinig Nederlanders dat is op zich niet erg, maar daardoor wordt je op het vliegveld verplicht te wachten op de vluchten met Engelsen omdat anders de transfer bus niet vol komt. Was jammer dat we dit niet van te voren wisten. We waren om 24.10 geland en waren hierdoor pas om 04.20 in ons hotel. D-Reizen heeft ons keurig het betaalde bedrag van onze transfer teruggestort maar hou hier dus rekening mee. Want op de terugweg gebeurt hetzelfde ook nu moesten wij weer in een volle bus met schreeuwende Engelsen. Maar wij raden Hotel Benikaktus als hotel zeker aan als je de rest op de koop toe neemt. “




