Cimbel reviews

8,7
Fantastisch
42 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
48%
Goed
43%
Gemiddeld
5%
Matig
4%
Slecht
0%
9,7
Locatie
9,1
Hygiëne
7,1
Kindvriendelijk
8,4
Faciliteiten
8,6
Decoratie
6,9
Animatie
8,8
Personeel
7,8
Eten en drinken
8,9
Slaapcomfort
8,2
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (42)

Sorteer
0 - 10 van 42 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd
6,0

Mooi gelegen

Mooi hotel aan de boulevard eten was zeer matig, uitleg bij de receptie matig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
10

Cimbel geweldig, TUI een ramp

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijne vakantie gehad in Benidorm.

Via D-reizen geboekte vakantie naar Spanje gehad, allemaal van A-Z goed geregeld en verlopen. Alles is naar wens geweest.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
10

Super hotel aan de boulevard

We zaten hier 6 dagen in dit 4 sterren hotel aan de boulevard. De kamer was super , met uitzicht op de zee. Kamer werd elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. We hadden alleen ontbijt erbij geboekt. Dat was ook overtroffen , heel veel keus. En we gingen savonds in Benidorm ergens eten. Zwembad en terras waren ook goed in orde en een bar zat er ook bij. Kortom we zijn hier zeer te spreken over deze mooie hotel.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
4,0

Geen 4 sterren waard

Vond het personeel niet altijd vriendelijk. De airco ging om het half uur aan was bloedheet op de kamer . Eten was of koud of lauw en zelfs als je eten wilde wat ze klaar maakte waar je bij stond hebben we ook nog rauwe kip gehad

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2026
Geverifieerd
10

Hotel Cornelis

Goed hotel, ligging perfect aan het strand. Mooi zwembad en mooie stoelen buiten. Nadeel eetzaal ongezellig, maar ontbijt was prima. Bediening bij receptie ook goed. Zouden er zoweer heengaan

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk!

Fantastische ligging aan de boulevard, aan het strand je loopt zo overal naartoe. Wij hebben genoten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtige ligging

Eten in hotel was vaak lauw. Kamers goed en ligging erg mooi! Direct aan boulevard en strand Alleen op vrijdag en zaterdag s avonds muziek

Van Hal
Laatst bijgewerkt: 21 april 2026
Geverifieerd
10

Fijn en schoon hotel met een lekker ontbijt.

Prima hotel, perfecte ligging, lekker ontbijt. Aanrader!

Foto's van klanten

vanaf balkon