
“ Mooi hotel aan de boulevard eten was zeer matig, uitleg bij de receptie matig “
“ Via D-reizen geboekte vakantie naar Spanje gehad, allemaal van A-Z goed geregeld en verlopen. Alles is naar wens geweest. “
“ We zaten hier 6 dagen in dit 4 sterren hotel aan de boulevard. De kamer was super , met uitzicht op de zee. Kamer werd elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. We hadden alleen ontbijt erbij geboekt. Dat was ook overtroffen , heel veel keus. En we gingen savonds in Benidorm ergens eten. Zwembad en terras waren ook goed in orde en een bar zat er ook bij. Kortom we zijn hier zeer te spreken over deze mooie hotel. “
“ Vond het personeel niet altijd vriendelijk. De airco ging om het half uur aan was bloedheet op de kamer . Eten was of koud of lauw en zelfs als je eten wilde wat ze klaar maakte waar je bij stond hebben we ook nog rauwe kip gehad “
“ Goed hotel, ligging perfect aan het strand. Mooi zwembad en mooie stoelen buiten. Nadeel eetzaal ongezellig, maar ontbijt was prima. Bediening bij receptie ook goed. Zouden er zoweer heengaan “
“ Fantastische ligging aan de boulevard, aan het strand je loopt zo overal naartoe. Wij hebben genoten. “
“ Eten in hotel was vaak lauw. Kamers goed en ligging erg mooi! Direct aan boulevard en strand Alleen op vrijdag en zaterdag s avonds muziek “
“ Prima hotel, perfecte ligging, lekker ontbijt. Aanrader! “




